مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

میلاد گل نرگس

1393/3/23 11:34
نویسنده : مهدیا
591 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2012/07/nime-shaban-yasgroup-5.gif

منتظران کوچک

امام زمان دوست دارم             من  نو گل باغ توام

چه روز خوبی من دارم              منتظر یه عیدی ام

با اینکه سن من کمه            بودنِ تو حس می کنم

از بچگیم تا به حالا                 یه عمره که منتظرم

مهدی جونم دوست دارم          من کوچولو منتظرم

http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2012/07/nime-shaban-yasgroup-38.gif

http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2012/07/nime-shaban-yasgroup-37.gif

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان افسانه
23 خرداد 93 13:50
دختر ناز و قشنگم همیشه زیر سایه هدایت امام زمان باشی و اونقدر خانم باشی تا همیشه افتخار خانواده و امام زمان مهربونمون باشی از بس گل و نازی می دونم امام زمان هم خیلی دوست داره گل سرسبد نازم بووووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
زهرا و زکریا
23 خرداد 93 23:21
سلام عیدتون مبارک باشه البته امسال یه کم عید با غم غیبت و غم کشتن مسلمانان سوریه و عراق به کام همه تلخ شد ولی باعث شد بیشتر از ته دل دعا کنیم صاحب و آقامون بیان و به داد مظلومان و بی پناهان مسلمان برسند. ----------------------------------------------------------------------------- انشالله
مهدیا
پاسخ
انشااله
مامان ز✿ـرا
27 خرداد 93 19:16
سلام عزیزمممنون که به وبلاگ دخترم اومدید و برامون کامنت گذاشتیدامیدوارم دختر گل و نازت زیر سایه آقا امام عصر،همیشه سلامت و موفق باشه.عیدتون مبارک با افتخار لینک شدید
مهدیا
پاسخ
ما هم خیلی دوستون داریم
مامان پریسا
27 خرداد 93 19:58
سلام گلم ممنون از حضورتون باعث افتخارمونه با افتخار لینک شدید
مهدیا
پاسخ
ممنون
❤مامان مهسا❤
28 خرداد 93 7:41
سلام عزیزم ممنونم که به وبمون سرزدین با کمال میل لینک شدین گلم
مهدیا
پاسخ
salaM AZIZAZAM MER30
لیلا
28 خرداد 93 14:26
سلام دوست عزیز . باعث افتخاره که باهاتون دوست بشم. وب شما که پر زرق وبرق تره. خدا کوچولوتونو ببخشه
مهدیا
پاسخ
ممنون شما هم لینک شدین
مامان گلشن
28 خرداد 93 14:54
سلام سربازامام عصر تولد فرماند ات مبارک
مهدیا
پاسخ
مامان افسانه
29 خرداد 93 0:26
سلام دوست عزیزو مهربونم خوبی مهدیای عسل و نازم چیکارا میکنه کم کار شدی بابا دلمون برای جیگر خانم تنگ شده پس چرا پست جدید با یع عالمه عکس نمیذاری بوووووووووووووووووس برای دوست عزیزو مهدیای ماهم
مهدیا
پاسخ
سلام مسافرت هستیم عزیزم
مامان افسانه
2 تیر 93 1:48
سلاااااااااااااااام مهدیای نازم خوبی نفسی ؟الهی فدای چشات بشم ماه من بووووووووووووووووس دوست جونم این هم برای گل روی ماه شما