مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

دوست خوبم

1393/12/1 16:57
نویسنده : مهدیا
821 بازدید
اشتراک گذاری

يه روز يه آقا خرگوشه           رسيد به بچه موشه

موشه دويد تو سوراخ       خرگوشه گفت آخ

وايسا وايسا كارت دارم         من خرگوش بي آزارم

از سوراخت بيا بيرون      نميخواي مهمون

موشه از سوراخ اومد بيرون       يه نگاهي كرد به خرگوش

           ديد كه گوشاش درازه دهنش بازه          

   شايد ميخواد بخورتم يا كه با خودش ببرتم

پس ميرم پيش مامانم آنجا ميمانم

مادر موشه عاقل بود          زني باهوش و كامل بود

يه نگاهي كرد به خرگوش گفت به بچه موش

نترس جونم اون مهمونه         خيلي خوب و مهربونه

پس برو بهش سلام كن بيارش خونه

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان لیــــــــــــلا
2 اسفند 93 18:25
خاله سرما نخوری؟؟؟؟؟ شال کلاهت چه خوشگله
مهدیا
پاسخ
اتفاقا امروز سرما خوردیم من و مامان هر دو باهم
مامان لیــــــــــــلا
2 اسفند 93 18:26
خاله سرما نخوری یوقت؟ شال کلاهت چه خوشگله
بابا و مامان
13 فروردین 94 9:24
سال نو مبارک عزیزم
مامان افسانه
20 اردیبهشت 94 0:06
راستی خوشگل خانممممم تولدت با یه کم تاخیر مبارررررررکالهی 12000000000000000000000 ساله بشی و همیشه موفق و پیروز باشیبوووووووووووووووووس برای روی ماهت گلمممممممممممممممممممممممممممممممم
مهدیا
پاسخ
ممنونم خاله جونه مهربون
مامان افسانه
20 اردیبهشت 94 0:08
فکر کنم این 4 یا 5 کامنتمه اگه جواب ندی دیگه نمیام وبت از الان گفته باشم فردا نگی نگفتی
مهدیا
پاسخ
ببخشید که نبودیم