مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

بدون عنوان

1393/2/29 3:24
نویسنده : مهدیا
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته کوچک من

سلام به تو و به دنیای شیرین کودکی ات

سلام به پاکی فطری ات

و سلام به تو با تمام خوبیهایت


سلام به فرشته کوچک من

سلام به تو و به دنیای شیرین کودکی ات

سلام به پاکی فطری ات

و سلام به تو با تمام خوبیهایت

 نازنینم

سفری در پیش است!

سفر به دنیایی به نام زندگی!

آری زمانی می رسد

 که بایددنیای کودکی ات را

 با تمام خاطرات شیرینش ترک کنی

و در دنیای زندگی سرنوشت خود را رقم بزنی

  به راستی که زندگی زیباست

 شاید به شیرینی دوران کودکی نباشد

اما زیباست

 چون آمیزۀ زیبایی از سختیها و خوشیهاست

و

لازمۀ این  سفر توشه راهیست

 تا در سختیها و دشواریها از حرکت نمانی

 و من برای تو

گل زندگی ام

 گفتنیهایی دارم...

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:07
سلام دوست عزیزم. ممنون که سر زدید. ماشالله دخملی شما هم خیلی ماهه
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:07
اگر دوست داشتید خوشحال میشم با هم دوست بشیم.
مامان افسانه
30 اردیبهشت 93 1:19
مامانی شاعر و هنرمند افرین
مهدیا
پاسخ
مرسی.......
خاله جوجوها
3 خرداد 93 20:31
چقدر اهنگ قشنگی دارید مهدیا جون خیلی نازه دوشش دالم.به وبلاگ ما هم سر بزنید