مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

به عشق دخترم

1393/2/28 15:51
نویسنده : مهدیا
449 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟

برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست.اما اینگونه که تو می روی میترسم به گرد پایت هم نرسم. میترسم از تو جا بمانم.
روزهایی که میگذرند هرگز باز نمیگردند و روزهایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.

من جرعه جرعه این لحظات ناب را سر میکشم.تورا دوست دارم بخاطر تمام زیباییهایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی.

تورا دوست دارم بخاطر تمام لبخندهایی که بر لبانم نشاندی.

تورا دوست دارم بخاطر تموم خنده هایی که با هم از ته دل سردادیم.

تورا به هزاران دلیلی دوست دارم که مجال گفتنش نیست.

حتی تورا بی دلیل دوست دارم.

تورا بخاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار ناشدنی و بی نظیری.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان افسانه
28 اردیبهشت 93 16:19
دوست خوبم واقعا متن قشنگ و پر احساسی بود با خوندنش یک لحظه دلم گرفت وقتی دنیا بزرگ بشه چقدر برای این روزهاش دلم تنگ میشه مهدیای ناز و ملوسم دوست دارم عشقم دنیا خانم هم شما دوست خوبشو می بوسه این هم برای مامان مهربون و با احساست که متن به این قشنگی نوشته