مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

مهدیا دختری که خدا هدیه داد.........

1393/2/13 14:40
نویسنده : مهدیا
210 بازدید
اشتراک گذاری

از خداوند منان شاکریم و سپاسگزار بخاطر وجود مهدیا که برا زندگی قشنگمون بهترین 

هدیه الهی بود.مهدیا جون خیلی بانمک و  دوس داشتنیه...........

مهدیا دوستت دارم. آنقدر که در وصف نمی گنجند. عزیز دل من،  تو همیشه  لحظه‌های شادی برای من ساختی و عشقی عظیم  به من هدیه دادی! خدایا همیشه و همیشه و همیشه به خاطر دخترم که  بهم هدیه دادی ازت ممنونم! خدایا دوستت دارم. دخترم، پاره تنم، تو با خنده‌ها و شیرین‌زبونی‌هات، با حضور گرمت تو زندگیم، روزگارمو مملو از عشق و شادی و صفا کردی. آرزویم پرورش تو است نهال زندگی ام. عزیزم تا انجا که در توان دارم برای داشتنت و برای بودنت برای بزرگ شدنت خواهم کوشید.

یکی از عکساشو  میزارم نظر بزارین...........زیبازیبامتنظرمتنظر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مائده
14 اردیبهشت 93 19:24
سلام ب قول خودت #یامان قیزدیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی#
رضا
31 تیر 94 5:27
عالیه !!!
آرش
1 مرداد 94 12:03
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم