مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

تجربه آشپز کوچولو

1393/2/31 14:41
نویسنده : مهدیا
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم...  امیدوارم حال همتون خوب باشهبغل

امروز مهدیا خانم ما به سرش زده که آشپزی کنهخندونک

رفته آشپزخونه چهارپایه رو گذاشته زیر پاش داره ظرف میشوره........قه قهه

میخوام برم ازش بپرسم ببینم چیکار میخواد بکنهچشمک

مامان:  سلام دخترم چیکار میکنی؟

مهدیا: مامانی دالم دلفالو مبشولم میخوام نهال دولوس کنم دیگه(مامانی دارم ظرفارو میشورم میخوام نهار درست کنم)خوشمزه

مامان: آفرین دخترم .....!   نهار چی میخوای درست کنی؟

مهدیا: تن تن می پزونم ( تخم مرغ می پزم)

مامان: مهمون داری ؟

مهدیا: آره سمانه ، طاها، رضا، اسما، مائده،ابوالفضل، زهرا، معصومه ......................... خلاصه کل یچه های فامیل دعوت شده زیبا

نهار هم تخم مرغ اونم معلوم نیست میخواد نیمرو باشه یا آبپز.........قه قهه

اینم قابل توجه مامانایی که دختراشون علاقه دارن ظرف بشورن.... ........( مهدیا همه لباساش خیس آب شده و کف آشپزخونه نگو دریاچه بگو )

تجسم کنید چه حالی بهتون دست میده؟کچلکچلکچل یا متنظرمتنظرمتنظر

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان افسانه
31 اردیبهشت 93 16:15
فدای شما بشم خاله پس من دعوت نیستم منم از دست پخت خوشمزه سوگند خانم می خوااااااااام افرین به دخمل ناز و عسل و ماه من بوووووووووس بوووووووووووس
مامان افسانه
1 خرداد 93 12:53
سلام دوباره اشپز خانم امروز نهار چی داریم؟؟؟؟؟؟؟ نفس خانم بوووووووووس
نگاری
2 خرداد 93 17:40
لهی بمیرم من واست اخییی مامانی کاش ازش عکس می نداختی
مامان دینا
4 خرداد 93 21:29
اخی چه ناز دستت درد نکنه ا ز الان داری به مامانی کمک می کنی خاله جون بوووووووووووووووووووووووووس
مامان مهدیه
28 خرداد 93 23:56
سلام مامان مهربون خدا حفظش کنه این دختر گل رو، ماشالا از الان میخواد کمکت کنه. عزیـــــــــــــــزم ممنونم از بازدیدتون و از لطفتون.
مهدیا
پاسخ
ممنون