مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

مهدیا جون عاشق طبیعت

1393/2/24 0:19
نویسنده : مهدیا
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم........

امشب میخوام چند تا از عکسای مهدیا خانم که برا تفریح باغ آقا جونش رفته بود انتخاب کردم 

شما هم ببینید لذت ببرید بغلچشمکخندونکزیبا

مهدیا جون عاشق طبیعته .........!

اما...........!

وقتی میره همه جا رو بهم میزنه........

هر چقدر هم بازیگوشی کنه خسته نمیشه ..........

برا دیدن عکسا به ادامه مطلب مراجعه کنین.........

پسندها (7)

نظرات (8)

طاهره
24 اردیبهشت 93 0:22
خدا برات نگهش داره گلم
مهدیا
پاسخ
شما چقدر مهربونی ممنون
ترنم
24 اردیبهشت 93 8:42
ای جونم چه دختر نازی خدا حفظش کنه ایشالله
مهدیا
پاسخ
ممنون که به ما سر زدی خاله جون
مامان و بابا
24 اردیبهشت 93 11:22
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه لطفا به ما سر بزن!
مهدیا
پاسخ
ممنون که به ما سر زدی باشه گلم
خاله صبا
24 اردیبهشت 93 13:50
عزیییییییزم خیلی دخملیتون نازه به من سر بزنید اگه موافقید تبادل لینکم کنیم
مهدیا
پاسخ
ممنون به ما سر زدین خاله جون برا تبادل لینک موافقم
بابا و مامان
24 اردیبهشت 93 17:30
مامان فریده
25 اردیبهشت 93 12:39
سلام عزیزم از اشناییت خوشبختم اگه موافق لینک هستی خبر بده
مهدیا
پاسخ
ممنون از لطفتون.......... با افتخار لینکتون کردم
مامان افسانه
26 اردیبهشت 93 0:34
عشق خاله شما خودت باغ گلی رفتی قاطی گلها نمیگی بین اونا گم میشی گلممممممممممم افرین به خلاقیت مادر جووووووووووونی جه هنرمند
مهدیا
پاسخ
دوستت دارم خاله جون
مامان مهدیه
28 اردیبهشت 93 8:29
هميشه شاد و سرزنده باشيد . مشغول گشت و گذار در طبيعت