مهدیامهدیا، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

من و دخترم مهدیا

سلام بر حسین (ع)

1393/8/15 18:15
نویسنده : مهدیا
776 بازدید
اشتراک گذاری

دویدم و دویدم                   به کربلا رسیدم

کنار نهر آبی                     لبهای تشنه دیدم

  یه باغبون خسته             با یک دل شکسته

  کنار باغ تشنه                  زانو زده نشسته

کوچولوی شش ماهه           که پاک و بی گناهه

 اگه طاقت بیاره                  عمو جونش تو راهه

 آهای آهای ستاره!              یه دختر سه ساله

خواب بابا شو دیده               اشک می ریزه می ناله

امام مظلوم من!                 کاشکی کنارت بودم

وقتی که تنها موندی           رفیق و یارت بودم

پسندها (8)

نظرات (6)

بابا و مامان
16 آبان 93 9:35
سلام عزیزم خوشحالم که حالتون خوبه بفرمایید خصووصی
مهدیا
پاسخ
خیلی ممنون از لطفی که داشتی
مامان گلشن
19 آبان 93 18:27
عزیز خانومی چقدر ماه شدی
مهدیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان افسانه
28 آبان 93 15:40
سلام عزیز دلم چقده ناز و ماه و خانم شدی تو رو خدا ببخشید دیر اومدم خیلی شرمنده اممممم مهم اینکه میدونی دوستتون دارررررررررم الهی همیشه در پناه خدا و امام حسین و یارانش باشی و زینبی زندگی کنی
مامان مهدی
29 آبان 93 12:02
ماشاءالله به دختر نازتون
مامان افسانه
6 آذر 93 11:23
سلام دوست ماهم خوبی چه خبرا دخمل نازمون خوبه خیلی ماهید نبین منو که دگه کلا زندگیم غبارت شده از کااااااااااااااااااااااااار خونه وقت زیاد برا نت ندارم ولی همیشه تو خاطرم هستین خیلی دوستت دارم دوستم روی گل خودتو و دخمل خوشگل و نازتو یبوسمممممممم
مامان افسانه
27 آذر 93 15:19
سلام دوست جونی خوبی اصلا معلوم هست کجایی دقیقا چیکار میکنی که هیچ وقت نیستی ایااااااا؟؟؟؟ فدای سرت بخشیدمت نیا ولی خوش باش هرجا هستی شاد باشیعسلمم ببووووووووووووووووووس